Právě se nacházíte: Úvod > O nakupování > Co dělat když

 

...PŘEPRAVNÍ SLUŽBA ODEVZDÁ VIDITELNĚ POŠKOZENÝ BALÍČEK?

Při přebírání zboží důkladně spolu s přepravcem zkontrolujte stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice nebo obsahu krabice) podle přiloženého přepravního listu. Máte oprávnění odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud poškozený balíček od přepravce převezmete, je nutné poškození popsat v předávacím protokolu - pokud tak neučiníte, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána. Ve Vašem zájmu je při přebírání zboží postupovat důkladně a jakékoliv poškození - i přepravních obalů - s přepravcem zapsat.

Následně nás o problémech informujte písemně mailem na email reklamace@gamersgear.cz a přiložte číslo faktury nebo číslo dodacího listu a popis škody, ideálně také fotografii poškozené zásilky. Problém budeme ihned řešit s přepravní službou a budeme Vás informovat o dalším postupu.

...POŠKOZENÍ ZÁSILKY NEBO ZBOŽÍ ZJISTÍM AŽ PO ODCHODU REJDAŘSKÉ SLUŽBY?

Pokud Vám není umožněno při převzetí zboží tento vybalit z původního obalu a zjistit případné vady zboží, učiňte tak nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky. V případě zjištění jakýchkoliv závad toto zaznamenejte na video nebo na fotodokumentaci, nevyhazujte přepravní obal a neprodleně nám vše oznamte na email reklamace@gamersgear.cz. Nezapomeňte také doplnit informace o čísle faktury nebo číslo dodacího listu a popis škody.

...OBSAH ZÁSILKY NESOUHLASÍ S DODACÍM LISTEM, PŘIŠLO JINÝ ZBOŽÍ NEŽ JSEM SI OBJEDNAL

Ihned, nejpozději do 24 hodin vás o tomto problému informujte - písemně na email raklamace@gamersgear.cz. Problém budeme ihned řešit a budeme Vás informovat o dalším postupu.

...CHCI STORNOVAT OBJEDNÁVKU?

Objednávku lze stornovat telefonicky na čísle +421 32 32 144 58 nebo emailem na info@gamersgear.cz. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které najdete v maily, který jste obdrželi po zadání internetové objednávky. Pokud toto číslo nemáte, uveďte Vaše jméno a adresu, které jste zadali při registraci, a produkt, který jste objednali.

Pokud potřebujete zrušit objednávku již probrané zásilky nebo objednávky, kterou jste zaplatili formou online platby, kliknite zde.

...MI NEFUNGUJE MENU A NEJDE PŘIDAT ZBOŽÍ DO KOŠÍKU?

Pro správné fungování našeho e-shopu musíte mít povoleny Java Skripty.

Google Chrome: V menu klikněte na Nastavení >> Zobrazit rozšířené nastavení >> Nastavení obsahu >> Povolit všem webům spouštět JavaScript >> Hotovo. Restartujte prohlížeč.

Internet Explorer: V menu klikněte na Nástroje >> Možnosti internetu >> Zabezpečení >> Oblast obsahu: Internet, kde snižte úroveň zabezpečení. V případě, že máte zvolenou vlastní úroveň zabezpečení, klikněte na tlačítko "Vlastní úroveň ..." a zaškrtnete v sekci Skriptování >> Aktivní skriptování položky "Povolit". Restartujte prohlížeč.

Mozilla Firefox: V menu klikněte na Nástroje >> Možnosti >> Obsah, kde zaškrtněte "Povolit Java Script". Restartujte prohlížeč.

Opera: V menu klikněte na Nástroje >> Nastavení >> Pokročilé volby >> Obsah, kde zaškrtnete pole "Povolit JavaScript". Restartujte prohlížeč.

DOPRAVA ZDARMA

Proč platit za dopravu, když to není nutné? Dopravu objednávek v hodnotě 4.999 Kč a více u nás máte zdarma.

Více informácí

POTŘEBUJETE PORADIT?

V případě že si nevíte poradit, zkuste si přečíst nejčastěji řešení Vašich problémů nebo se obratte na naše služby zákazníkům.

Více informácí

BEZ SKRYTÝCH POPLATKŮ

Jednáme s Vámi na rovinu. Proto ceny, které uvádíme na našem e-shopu jsou konečné. Neplatíte balné, a už vůbec neplatíte za platbu kartou.